Yer Seçimi ve Düzenleme: . Açık havada kitap okumaya uygun alan belirlenerek oturma düzeni ve rahat okuma köşeleri oluşturuldu. . Öğrencilerin ilgilerini çekecek şekilde kitaplar vs. kullanılarak süslenmeler yapıldı. . Her sınıf düzeyine uygun kitaplar alana getirildi. Açılış Konuşması ve Tanıtım: . Öğrenciler gruplar halinde hazırlanan alana alındı. . Etkinliğin amacı ile ilgili bilgilendirme yapıldı. . Kitap okumanın önemi ve kitap sevgisi üzerine sorular sorularak fikir alışverişinde bulunuldu. Gruplar Halinde Okuma: . Okul Müdürü, Müdür Yardımcısı ve Öğretmenlerin de katılımıyla kitap okuma etkinliği gerçekleştirildi. |
. Gelişmiş Okuma ve Yazma Becerileri: Açık hava ortamı, öğrencilerin dikkatini artırarak okudukları metinlere odaklanmalarını sağlar. . Kültürel ve Estetik Deneyim: Doğayla iç içe geçen kitap okuma seansları, öğrencilerin sadece akademik değil; aynı zamanda kültürel ve duygusal anlamda da gelişimine katkıda bulunur. . Okul Kültürü: Eğitim ve eğlenceyi harmanlayan bu etkinlik, okul kültürünün zenginleşmesine ve öğrenciler arasında pozitif bir etkileşim ortamının oluşmasına olanak tanır. |